Optimaal bereikbaar & toegankelijk
Bellen via internet, in de cloud of zelfs via Whatsapp of Facetime, het zijn allemaal voorbeelden van VoIP telefonie. Voice over IP, oftewel spraak via het internet protocol, is een techniek die het mogelijk maakt om te kunnen bellen via het netwerk en internet. Op dit moment zijn alle nieuwe oplossingen enkel nog gebaseerd op VoIP technologie. Bent u op zoek naar een gebruiksvriendelijke oplossing voor op kantoor, uw thuiswerkplek en onderweg? Neem dan contact met ons op.
In2solutions levert oplossingen van Avaya en 3CX. Laat u een informeren over onze oplossingen en vraag een demo aan!
Voip telefonie
Bellen via internet, in de cloud of zelfs via Whatsapp of Facetime, het zijn allemaal voorbeelden van VoIP telefonie. Voice over IP, oftewel spraak via het internet protocol, is een techniek...

Waarmee kunnen we helpen?
Op kantoor, onderweg of thuis? In2solutions BV zorgt dat u bereikbaar bent. Uw telefonische bereikbaarheid is tenslotte een van de belangrijkste onderdelen van uw bedrijfsvoering.
- Overal bereikbaar
- 24/7 service
- Ruim 25 jaar ervaring
- Lage gesprekskosten
- Lage maandelijkse kosten
- Geen bindende service contracten
Avaya Unified Communications
Met de IP Office systemen levert Avaya al sinds begin 2000 een Unified Communications oplossing voor alle branches. Het systeem kan als stand-alone unit worden geïnstalleerd maar ook in een Virtuele Server omgeving. De additionele application server voegt Presence, chat en CTI toe aan de oplossing. Voor telefonistes is een uitgebreide Windows applicatie beschikbaar waarmee ze snel bellers naar de juiste contactpersoon kan doorverbinden.
Met Avaya Call Reporter haalt u een betaalbare call center oplossing in huis. Uitgebreide rapportage, skill-based routing en Queue Call back (terugbellen vanuit een wachtrij) leveren uw organisatie dé tools om uw klantcontact te verbeteren.
Het Avaya IP Office systeem kan zowel op locatie als in een datacenter worden geplaatst en biedt één oplossing voor al uw locaties.


Cloud telefonie 3CX
3CX is een IP-telefoonsysteem op basis van open standaarden met Unified Communications-functies, klaar voor gebruik. 3CX is geschikt voor elke bedrijfsgrootte en elke sector, en voldoet aan al uw wensen: van mobiliteit en status tot geavanceerde contactcenterfuncties en meer, tegen een fractie van de kosten. Het 3CX platform is schaalbaar van 1 tot ruim 9000 gebruikers en biedt een grote verscheidenheid aan functies en applicaties. Naast de standaard telefonie functie zoals doorverbinden, doorschakelen, wachtstand, etc. biedt de oplossing ook luxe zaken zoals voicemail met voice2email, keuzemenu’s, wachtrijmeldteksten, Vast mobiel integratie, rapportage, call recording etc.
Zoekt u een Unified Communications oplossing met mobiele én thuiswerk mogelijkheden? Vraag een demo aan en laat u overtuigen. We kunnen de demontratie zowel op locatie als online voor u verzorgen.