Gemak en efficiënt
Steeds meer CRM en ERP systemen bieden de mogelijkheid om vanuit het systeem een klant te kunnen bellen door op het telefoonnummer in de klantenkaart te klikken. Ook kan een klantkaart automatisch worden geopend (pop-up) wanneer de klant naar kantoor belt. Het telefoonnummer wordt dan door het systeem herkent en u direct de gegevens van de klant in uw scherm te zien.
Een CRM integratie biedt de medewerkers handige tools om sneller te kunnen communiceren.
Onze 3CX oplossing biedt standaard al ondersteuning voor veel populaire systemen waaronder:
- Salesforce
- MS Dynamics
- MS Outlook
- Office 365
- Zendesk
- Hotspot
CRM integratie
Vanuit de CRM applicatie met een klik bellen en direct een pop-up met klantinformatie zien wanneer de klant belt?

Waarmee kunnen we helpen?
Op kantoor, onderweg of thuis? In2solutions BV zorgt dat u bereikbaar bent. Uw telefonische bereikbaarheid is tenslotte een van de belangrijkste onderdelen van uw bedrijfsvoering.
- Overal bereikbaar
- 24/7 service
- Ruim 25 jaar ervaring
- Lage gesprekskosten
- Lage maandelijkse kosten
- Geen bindende service contracten

Cloud telefonie 3CX
Onze cloud telefonie oplossing van 3CX biedt de mogelijk om IP telefoons zowel thuis als op kantoor te gebruiken. Dit maakt het systeem zeer flexibel inzetbaar en biedt het de meest geschikte oplossing voor iedere gebruiker. Zo kiest de ene gebruiker voor de softphone (software met headset) terwijl de andere liever een vast toestel gebruikt.
Klik hier voor meer informatie over de uitgebreide mogelijkheden van onze 3CX oplossing.