Database koppelingen

CRM-systeem is een centrale database. In deze database worden alle klantgegevens opgeslagen. Dit zorgt ervoor dat uw klanten op een consequente manier worden benaderd   voor de diensten die u levert. Wanneer medewerkers   veelal bezig zijn met het telefonisch beantwoorden van vragen die zij uit een   CRM systeem opzoeken dan kan door een database koppeling van de telefooncentrale   met het CRM systeem veel voordelen bieden.

Voorbeeld:

Stel uw bedrijf verkoopt artikelen die   speciaal geassembleerd dienen te worden en die vervolgens afgehaald of   bezorgt worden. De status van de werkzaamheden wordt nauwkeurig in het   systeem bijgehouden waardoor de ophaal/afleverdatum bekend is. Uw klanten   bellen regelmatig met de vraag wanneer het artikel geleverd wordt. Uw   medewerkers zoeken dit vervolgens op in het systeem (en lezen dit letterlijk   voor) en geven dit door aan de klant. Dit kost uw medewerkers veel tijd en   dus geld.

Oplossing:

In dit geval kan er een koppeling   gerealiseerd worden tussen uw CRM database en de telefoonnummer en kan de   status van de werkzaamheden door het systeem ‘voorgelezen’ worden. De klant   belt uw telefoonnummer/servicenummer. Een automatische beantwoorder vraagt   een eventueel servicenummer, ordernummer of klantnummer. Het systeem leest   vervolgens de status van bijvoorbeeld een levering voor.

Er zijn veel meer varianten op bovengenoemd voorbeeld. Database koppelingen zijn zeer breed inzetbaar in bijna elk bedrijf. Informeer gerust naar de mogelijkheden voor uw bedrijf. Contact

In2Solutions B.V.
Hoornbloem 67 5931 TC Tegelen

T: 077 - 3261040
F: 077 - 3261041

Facebook   LinkedIn

webdesign by Creative Twist